Trött...

....är vad jag är. Just nu jobbar jag 100% (vilket i verkligheten är mer än 100 då jag får sitta en del hemma och förbereda föreläsningar med) + att jag pluggar 50%. Så har jag ju det fram till sista september då det "bara" blir 110%. Jag är helt slut och uppstressad.

Känns även som att jag håller på att bli sjuk, det har jag ej allst tid med. Fryser, ont i kroppen och känner mig konstig i kroppen och tungandad (känns som att jag står i en vaaaarm dusch å andas in massa ånga ungefär.

På lördag ska jag spela min allra första golftävling det ska bli spännande att se hur det går...förmodligen inte alls bra*haha* Men kul att få spela tillsammans med pappa!

Kram


Kommentarer
Postat av: Fredde

Stressa ner lite och dra inte på dig massa måste. Inte nyttigt för någon tror jag :/



Hur gick golfen då ?

2009-09-07 @ 10:55:49
Postat av: Ninnizen

Fredde!



Golfen gick väl bra för att vara första gången å för att spela så lite som jag gör. Vi fick 26 p..de vi gick med fick 24 p å de hade bättre handikapp än oss.



Jo jag borde försöka ta det lugnt och jag gör så gott jag kan men inte lätt då man kör 150% nu..finns liksom ingen tid över att ta det lugnt på egentligen. Men igår såg jag en film ,"Taken, och idag tänkte jag göra samma sak men på bio...ska se nya Beck....I stormens öga el vad dne nu hette. Sett den?

Kram

2009-09-10 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0