Efterlysning - vita Converse All Star Leather Hi

Hej!

Undrar om det är någon som vet om/var man kan köpa billigare vita Converse All Star Leather Hi?! Tacksam för svar.

Var ett tag sedan jag skrev här nu. Har haft annat för mig sedan har jag inte lust att skriva ibland utan vill bara vara. Pluggar en hel del nu då jag håller på att skriva min D-uppsats. Det tar mycket tid och övrig tid vill jag bara ta det lugnt, promenera och vara med vänner.

Igår unnade jag mig en stund på stan då jag köpte två stickade klänningar med stor polokrage, leggings, strumpbyxor och benvärmare samt ett par lägre skor att ha till detta. Blev även en tjejkväll på AF Skönhet där jag gjorde manikyr. Köpte en hand- och bodylotion jag gillar också och sedan testade jag en ögonskugga ur deras nya sminksortiment, me. Någon som använder det? Vad tycker ni i så fall?

Idag har jag mest rättat tentor och så blev det en lunch med pappa på a6. Tittade lite på externa hårddiskar också, önskar mig en sådan i julklapp.

Vad ska ni hitta på i helgen?
Jag ska åka en sväng till minaföräldrar, gosa en sista gång med hunden där då vi ska avliva honom nästa vecka pga att han är gammal och dålig :( Känns tungt men så är ju livets gång.
Blir även en tjejkväll i helgen med god mat, musik och spel. Tror de övriga ska ut också men jag har ingen lust med det så jag stannar nog hemma.


Sakerna jag köpte på AF Skönhet igår. Exuviance Hand & Body lotion
och med mineral essence "champagne"


Ha en trevlig helg om vi ej hörs innan dess!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0