Lördag...

...och var gör jag då, jo sitter och pluggar/jobbar och kommer så göra hela dagen. What a life!! Men så är det då man är singel utan barn..man har inget liv.

Gick upp strax innan kl.9 idag efter att ha vaknat flera ggr men känt att jag måste unna mig att vila kroppen lite. Känner mig dessutom lite krasslig med hanlson  och lite feber etc. Blev en dusch och frukost sedan knallade jag iväg till Hemmakväll för att lämna tillbaka filmerna från förra helgen och efter set blev det ett besök på Synsam för behövde laga till mina glasögon lite. Skönt att få sådant fixat så snabbt det går.

Igår var jag i alla fall lite social med en vän, blev promenad runt sjön efter jobbet tillsammans med henne sedan åt vi lite här hemma och såg sista filmen av tre som vi hyrde förra lördagen. Det var L.A. giggolo. Helt ok film. JAg såg sedan Idol..elelr såg å såg, hade på det i alla fall men tittade bara fram till kl.22 sedan blev det sängen och några sidor i en bok.

Nähe nu blir det till att plugga/jobba en stund sedan pausar jag nog med att lägga mig och läsa lite.

Ha en fin lördag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Fredde

Det har man visst, det beror på vad man gör det till !

2009-11-22 @ 11:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0