Fredagen den 13e

Hej hej!

Jaha då var det fredag igen då...den 13e dessutom. Men har ännu så länge varit en lugn "Fredagen den 13e". Hur har ni haft det?

I onsdags var jag på stan med mamma efter jobbet. Mycket trevligt. Var och åt kinamat och tog ett glas vin/cider och sedan blev det lite shopping. Fick två jackor av mina föräldrar, har lyckats slarva bort min favorit från förra året...hur det nu gått till?! Sedan fick jag även en ljusstake med lite tillbehör...kommer ta ett foto på den då vi kommer närmare julen :) Köpte mig även ett par stentvättade denimleggings på Lindex. Skönt att ha lite tjockare variant av leggings nu då det är kallt ute.

Har varit på jobbet 7.30-ca13 idag. Jobbat på rätt bra och nu är jag hemma och har läst på lite inför seminariet gällade d-uppsatsen som vi har på måndag. Passade även på att måla till naglarna under tiden så de ser fina ut igen. Blev fransk manikyr, tycker det är snyggast så och syns ej lika mkt som när man har färgat då det slits. Lyssnar även på Takidas nyaste skiva. Ska på deras konsert i december. Ska bli skoj.

Ska ut på lite after work ikväll, dock ingen aning om vart man hamnar. Bara sagt att vi ska ut på något jag och en vän. Trevligt att inte jämt sitta i TV-soffan och glo. Även om Idol i och för sig börjar bli spännande nu.

Imorgon blir det plugg på förmiddagen sedan på eftermiddagen ska jag och en vän se 2-3 filmer och äta pizza har vi bestämt :) Söndagen blir det Gbg på morgonen, strosa på stan och så sedan möter jag upp en kursare vid stationen på kvällen för att gå ut och äta något och sedan bege oss mot vårat hotell.

Vad ska ni hitta på till helgen?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0