Fars Dag

Hej!

Sitter hemma hos föräldrarna och försöker plugga lite. Har varit här sedan i fredag eftermiddag. Ska snart äta mat, blir fläskfillé i god sås med banan och ris samt sallad. Mumsigt! Sedan ska jag och mamma ta och gå en runda med River. Han verkar inte sakna Åskar så mycket så det är ju skönt. Jobbigt om de blir oroliga då "kompisen" inte är med längre.

Imorgon är det måndag igen då, det går fort med helgerna. Tyvärr går ju livet lika fort med. Känns som det gått väldigt fort mellan 20 och 30 och 10 år till så är jag 40. Börjar verkligen tvivla på om jag någonsinn kommer att få några barn. Känns trist i och med jag väldigt gärna vill ha det. Tyvärr är många killar inte alls seriösa idag och oftast har de redan både fru och barn men vill träffa någon att "ha lite kul med". Sådan gör mig så ledsen då man man själv verkligen vill hitta någon att älska och dela livets med och motgångar med. Någon man kan lita på och vara lycklig tillsamman med. Men åren bara rinner iväg och vips sitter man väl där alldeles ensam :( Känns inte särskilt skoj men vad ska man göra. Jag hittade den jag älskade men det sket sig tyvärr och det är inget jag kan göra något åt. Så jag tror jag ger upp det där med kärlek helt och hållet.

Nähe...mat dax och sedan ut och hämta luft.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0