Å regnet de bara öser ner....

Hej!

Usch nu är det för tråkigt väder ute.
Körde till Lidköping i söndags eftermiddag...regnigt, mörkt å trist, inget kul väder att ligga å köra i alls. Körde sedan till Skövde på måndagsmorgonen..lika illa då. Vid lunch till Trollhättan även då lika illa förutom att det var ljust. Sedan bar det av hem i mörkret igen. Var helt slut då jag kom hem eftersom jag dessutom inte är någon van bilförare så de förhållanden jag körde i var ju ej de bästa för lilla mig.  Men hem tog jag mig i alla fall levande ;)

Idag har jag varit ute och flängt lite här i staden bara sedan lunchade jag med mamma, belev friterad fläskfilé med ris och sötsur sås. men jag måste säga att kyckling är bättre än fläskfilé.
Hämtade även ut ett paket från bokus med bl.a. julklapp till pappa, 2 böcker om Whisky och sedan beställde jag några böcker med men minns ej vad de heter så blir spännande att öppna paketet :)

Ikväll får jag se vad det blir, ska väl se "Bonde söker fru" i alla fall och kanske "Efterlyst". Funderar på att lägga mig och läsa lite nu för har jobbat klart för idag känner jag.

På fredag blir det a6 och julklappsshopping och på kvällen bio "New Moon". En trevlig fredag. Hinner jag börjar jag även städa lite vilket jag kommer att göra på lördag med.

Hoppas att allt är bra med er!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0