Våffeldagen....

..ska ni äta några? För min del tror jag ej att det blir så. Inte så skoj att stå och göra enbart till sig själv. Då får jag vara riktigt sugen på det i så fall och det är jag ej idag. Men skulle jag blivit bjuden så hade jag ju ej tackat nej ;o)

Idag jobbar jag hemifrån. har dock ej satt igång med det ännu utan står och stryker en massa. Tänkte göra det fram till lunch och sedan ta tag i det riktiga jobbet. Väntar på att hyresvärden m.fl. ska komma till min lägenhet och besiktiga den också. De är ju i huset kl.9-18 idag så man vet ju aldrig riktigt när de dyker upp. men kan tänka mig någonstanns kring 13-14 eftersom jag bor mitt i huset...om de nu går nerifrån och upp eller omvänt. Vore skönt om de inte kom vid kl.18 iaf.

Idag är det ju gott väder, lite kallt men solen skiner ju och snön kanske smälter bort snart?! Man blev ju lätt besviken av snön under söndagen och natten till måndagen. Vi vill ha vår och värme nu ju...inte vinter!!!

På fredag ska några vänner på jobbt överraska mig med något. Ska bli spännande. Är ett lite för tidigt födelsedagsfirande. Ska bli spännande att se vad de hittat på.
Någon som också vill bjuda ut mig är exet, vilket jag ställer mig mkt tveksam och frågande till. Vad ska det vara bra för?!?! Det ä ju slut och troligtvis blir det aldrig vi igen....så varför dra ut på lidandet genom att ses en massa då det ej är nödvändigt?!

Ikväll är det Frölunda-HV igen då. Blir tufft för HV nu då det står 2-1 i matcher till Frölunda och de dessutom har två matcher på hemmaplan nu. Spännande!!! Hejja hejja HV!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0