Lördag morgon....

....var det nu och jag sitter här och försöker jobba lite. Mamma ringde nyss och sa att de snart kommer in och hämtar mig för att åka och kolla möbler. Sedan tänkte jag bjuda dem på raggmunk och bacon, gott. Blir att jobba lite mer då de åkt hem och så måste jag hämta några biobiljetter till "Män som hatar kvinnor" som jag och mamma ska gå på på tisdag. Ska även hämta ett paket från Panduro där jag beställt lite saker som var på deras REA. Gillar ju att pyssla och dona och nu har jag ju mer tid över för sådant då jag är singel. Hade dock hellre haft mindre tid till sådant och någon att älska och bli älskad utav. men nu är det ju som det är. :o(

Får se om jag laddar ner HV-matchen och ser den i eftermiddag också. Anna dyker upp runt kl.18-19 ikväll och då ska vi se "Andra chansen" innan vi går ut och svänger våra lurviga ;o) Ska träffa några grabbar från Vaggerydstrakten ikväll med, ska bli skoj att se vad det är för några. Alltid kul att träffa nya bekantskaper.

Andra projket denna helg:
*Tvätta bilen (måste vara fin inför besiktningen på onsdag *s*)
*Träna
*Jobba en hel del till

Vad har ni för er denna helg??




Grattis Erik på 1 års dagen!!!

Passar även på att gratta Fredde som fyllde 30 år i torsdags. Har dock redan grattat han men ej här*s*

Kram

Kommentarer
Postat av: Peter, Mimmi, Erik

Tack så mycket för gratulationen!!!



Ta hand om dig :)

2009-03-07 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0