Jaha...

...söndag förmiddag och jag håller på att tvätta. Har just ätit en frukost bestående av havregrynsgröt med russin, kanel och mjölk samt ett glas vatten. Blir att springa ner i tvättstugan snart igen och sedan gå en promenad med River.

Gick inte så bar för HV igår, 2-1 borta mot Frölunda. Nya tag imorgon!!

Resten av dagen idag blir det att stryka och läsa in mig på de föreläsningar jag ska hålla imorgon.
Igår jobbade jag på Öppet Hus på Högskolan. Det var trevlig och välbesökt, dubbelt så många besökare (minst) mot förra året. Skoj!!! På kvällen sedan tvättade jag faktiskt också och grejjade här hemma tillsammans med mamma som hjälpte mig. Så det känns som om jag har jobbat hela helgen. Ingen rast ingen ro. Full rulle hela nästa vecka med. men det är bra...då hinner man ej fundera så mycket.

Såg att Maia Hirasawa kommer till Konserthuset här i stan 9 april kl.19.30. Någon som ska med? Kostar 250 kr. Tycker hon är en bra artist. Hennes tolkning at The Arks "The worrying kind" var riktigt bra. Låten "My best friend" är med gó.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0