HV till final...

...mot FBK, härligt!!! Men som sagt, det blir svårt att slå de lila men det kan gå. Hejja hejja!!!
Efter hockeyn igår gav jag mig iväg och tränade lite kondition och styrka sedan vid 20.30 beslutade jag och en kompis oss för att vi ej hade lust att sitta och häcka framför TVn så det blev några timmar på Harrys. Dock ingen dans utan mest tjöt och ett par drinkar. På morgonen nu har vi varit ute och gått en runda vid Vättern med lille River. Det var skönt. Ska ta och lägga mig och läsa lite nu sedan blir det att jobba lite.

Ikväll kanske det blir en fika med Anne och planera Sthlms resan lite. Sedan tänkte jag kika på Van Veteren på 4an. Blir ju det nu på söndagarna istället för Beck. Annars har jag inget planerat under dagen men tycker det räcker som det är.

Grattis Åskar som blir 13 år idag (mammas och pappas hund).

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0