Hej hej!!

Idag var det möte på jobbet kl.8-9 sedan tandläkaren kl.10.20. Man är alltid rädd för att gå dit och då inte för smärtan utan för kostnaden. Hade en "fraktur" i en tand som var lagad med amalgam för mkt länge sedan. Så de plockade bort amalgamet och fyllde med plast elelr vad det nu är de använder. Gjorde lite ont men skönast utan bedövning efter att allt är klart. Kalaset gick på 1 615:- :o(  Allt under 3000:- får man ingen ersättning för idag tyvärr så det var bara att betala hela beloppet och sedan gå hem och vara glas typ.

Igår var jag och köpte resår- och bäddmadrass, gavel bestämmer jag senare och köksbord lika så. Vill titta på lite fler ställen. Men sängen ville jag köpa igår för fick ett bra pris och det var den sista de hade i det utförandet. Ca 12 000:- för 180 säng istället för ord.pris 23 000:-. är en riktigt bra säng s det är skönt, jag behöver det. Får dock ej hem det än eftersom exet har kvar sin säng här ända till 15 maj ungefär. Så det är bara för mig att vänta.

Just nu är jag så trött på honom då han är lite svävande och verkar som att han kanske någon gång i framtiden vill försöka igen. Hur ska jag känna det då, hur ska jag vara så länge?! Jag tycker ju om honom men jag kan ju inte gå och vänta, hoppas och undra för att sedan få beskedet att han ej vill eller har träffat någon annan. Jag har inte tid att bli lekt med på det sättet. Antingen är man ihop elelr så är man det inte. Man kan inte både ha kvar den lilla kakan och äta upp den på samma gång. Så fungerer inte livet och kärleken.

Ikväll ska jag och träna, behöver göra mig av med lite frustration och ledsenhet känner jag.

Konserten med Hello Saferide i fredags var förresten bra. Och killen som var "förband", tror han heter John ME var också väldigt bra. Han tappade bort sig ett par gånger men löste det hela på ett charmigt sätt så det var inga problem.

Var i GBG lör-sön också och hälsade på en läkare (som arbetat hos oss innan) och hans tjej. Det var mycket trevligt och skönt att komma iväg även om det var jobbigt att se dem (nykära som de är) gulla med varandra hela tiden. Men man får vara glad för deras skull, att de funnit den där underbara kärleken. Blev en hel del shopping på Esprit och MQ...kanske för lite för mycket pengar men det får det vara värt!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0