Vill bli pigg NU!!

Hej!

Legat i sängen hela dagen så det blev att sjukanmäla sig strax efter kl.7 idag tyvärr. Känner mig ej pigg alls, usch, men kände att jag var tvungen att gå upp lite. Så har tagit en kopp te nu och sitter i soffan och tittar runt på nätet lite. Om en stund kikar en vän förbi med en pizza och så ser vi nog en film och tjötar lite. Älsklingen ska ut med en kompis, var meningen att jag och hans sambo också skulle med men nu är det ju som det är. Tror dock ej hon blev ledsen för en ensamkväll idag, hon brukar tycka det är skönt att få vara själv då coh då med en bra bok *l*

Nyårsmenyn som jag utlovade:

Förrätt:

* Champinjon- och löksoppa samt parmalindan melon

Huvudrätt:

* Fläskfillé med tomater och färsk kryddgrönt samt mozarella och två olika såser, en med champinjoner och en med pinjenötter.

Efterrätt:

* Marängswiss



Det var mycket gott, alla nöjda och glada!!!
Vi fick äbven en fördrink "Vanilla Sky" och under kvällen blev det godis och så spelade vi spelet "Med vilda gester" som var riktigt skoj. Det rekommenderas på spelkvällarna.

Så, nu orkar jag ej skriva mer idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0