Ont i halsen IGEN...

....vad är nu detta?! Börjar bli trött på det hela, kan det inte ge med sig snart. Har ju känt mig pigg nu och så vaknar jag med jättetäppt näsa, halsont och 37,5 i temp.  Nu kan jag dock ej vara hemma mer så hoppas att tempen inte stiger. Har tagit Alvedon Forte och hoppas på att den ska hålla nere tempen.

Håller på att tvätta nu och lyckades faktiskt ta rätt tvättid ;o) Inte illa va?!
Ska sedan ta det ganska lugnt idag men måste jobba lite och så har jag tänkt att göra egen mûsli. Blir på grynblandning (vete, råg, havre, korn), hela linfrän, solroskärnor, russin och detta blandas med olja, vatten, lite honung och kanel. Rostas i ugnen i 175 grader 15-30 min. Hoppas på att det blir gott.

Kommer även bli en hel del bokläsande idag som det känns. Har ca 1/4 kvar av Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". Får se om jag fortsätter med den sista boken i trilogin sedan eller om jag läser något annat emellan.

Nu ska jag ta mig en kopp te till och försöka kurrera min stackars onda lilla hals.


Bild lånad här

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0