Migrän

Hej!

Fick migrän inatt kl.3, inte särskilt skoj. Var bara att kliva upp och ta en tablett, försöka somna vilket är svårt då det gör så där ont och man mår illa och kallsvettas. Har blivit alldeles för många sådana episoder på kort tid nu, brukar ej vara så. Hoppas det är tillfälligt.


Bild lånad här

Har nyss vaknat till liv. Ätit lite pastasallad som mamma köpte till mig och så fick jag hjälp att ta ut hundarna (båda har varit hemma idag). Tack mamma!!

Ska strax läsa lite och sedna försöka jobba också. Men jag har fortfarande ont, det är lite domnat i vänster käkhalva, i örat och upp emot huvudet samt i vänster arm. Lite difust illamående. Inte skoj alls med andra ord. men nu orkar jag i alla fall vara uppe.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej. Har du inte IMIGRAN,den är jättebra.Jag hade möe migrän förr men peppar peppar så har den försvunnit nu.

Gå till din läkare så får du sånna.Krya på dig

2009-01-26 @ 21:31:11
Postat av: Anonym

Mimmi: Har testat allt möjligt men tycker inget är sådär bra. TREO är faktiskt det som hjälpt bäst men av den får jag ju så ont i magen så har testat Ipren nu istället. Men det hjälper bara då å då. Ska prata med läkaren då jag ska dit i början av februari.

2009-01-26 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0