Lördag morgon och jobb

Hej!

Jag sitter här vid köksbordet och försöker jobba lite. Hoppas på att få lite gjort idag i alla fall.
Hade tänkt gå upp vid kl.7 men satte sedan klockan på 8. Då jag somnade sent, säkert kl.2 och dessutom varit vaken flera ggr så låg jag kvar till kl.8.45. Men nu är jag i alla fall igång och har ätit frukost vilken bestod utav havregrynsgröt med russin, kanel och mjölk samt ett glas vatten.

Vad tyckte ni om "Let´s dance" igår? JAg pysslade med lite annat framför TVn samtidigt som jag hade på det så såg det lite sporadiskt. Men det är ju som vanligt, första omgången får deltagarna inte så höga poäng, de har ej hunnit öva så mycket och är väl även en smula nervösa. Bagge tycker jag dock rörde sig mjukt och bra. Vissa andra, t.ex. Hasse Aro var lite mer stel ;o)

Nä, nu måste jag jobba lite.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0