Kvinnoöverfall...

...inatt igen. Ja, runt kl.4 i natt/i morse skedde ännu ett kvinnoöverfall på Torpa, närmare bestämt på vägen in mot gården här där jag bor. Tycker det börjar bli liiite för mycket sådan skit i detta område nu. Gör mig bara mer sugen på att flytta.
Vad ska vi göra åt det hela? Jag vågar då inte gå ensam ute nu då det är mörkt. Vissa antastningar har ju dock t.o.m. skett mitt på ljusa dagen, bl.a då en tjej gick runt Munksjön på förmiddagen. Jag blir såååå ARG!!!

I natt har jag ej sovit bra. Ena hunden håller på och är jobbig då sambon skämt bort honom med att han ska få mat. Det är klart som tusan att han vill ha mat så fort han vaknar till då. Från ca kl.3.30 har jag inte sovit något så vid kl.4.50 klev jag upp och gick in i duschen. Var säkert på jobbet runt kl.6.15 och jobbade sedan fram till kl.16.

Har tagit min andra hepatit B spruta idag också, så nu är det bara en kvar sedan är jag fullvaccinerad vad gäller B.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Ska strax krypa ner och läsa lite och sova tidigt idag. Inga hundar hemma så får sova lugnt.

Imorgon är det härlig fredag med fralla på jobbet och allt ;o)
Får se vad det blir i morgon kväll...kanske tacos och "Let´s dance". Vi får se...


Bild lånad här




Bild lånad här



Bild lånad här

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0