Klar med tvätten - TV tips för kvällen någon?

Så, nu är all tvätt upphämtad till lägenheten, skönt att slippa ränna upp och ner. Ska bli underbart den dag man har ett hus med egen tvättstuga. Ja inte bara det, man får något helt eget med större ytor etc. Just nu är det tråååångt. Var riktigt trångt häromdagen med 5 vuxna, en 2 åring och två hundar. Det finns liksom inte utrymme.

Ska strax sätta mig och jobba lite sedan vet jag ej vad det blir. Lite mer bokläsning kanske. Då sambon är tillbaka efter en golfrunda med min pappa så ska jag laga  mat också för antar han är hungrig då.
Sedan kanske vi kikar på en film eller på TV. Har ingen aning om vad TVn har att erbjuda ikväll. Får ta en titt i tablåerna sedan. Någon som har något tips?

Sambon fick förresten äran att dela ut pris till matchens bästa spelare i HV igår.Det blev Stefan Liv som fick en gjutjärnspanna från Skeppshult. Stek nu inte fjärrkontrollen i den Liv ;o)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0