Jag gjorde det igen samt kommentarer gällande hot emot Kenza

Lyckades ta fel på tvättid igen. Var bombsäker på att jag hade kl.10-14 men då jag lagt i de första maskinerna och satt igång dem och skulle upp till lägenheten tittade jag på bokningstavlan för att se när det finns lediga tider härnäst. Då upptäcker jag att jag hade tid först 14-18 idag*suck* Blir så trött på mig själv. Jag är alldeles för stressad och uppe i varv. Kan inte längre hålla reda på saker etc, jobbigt. Jag gick i alla fall och ringde på hos personen som hade tvättid 10-14 men ingen öppnade. Ringde även men då sades det att nummret inte längre fanns eller var tillfälligt avstängt. Satte även upp en lapp på dörren till tvättstugan att jag tyvärr tagit fel tid och att personen gärna får tvätta på min tid om den har möjlighet.Mycket mer kan jag ej göra. Nu har jag redan tvättat klart och tvätten är i tumlaren och i torkrummen så det är skönt.

Gårdagen var trevlig med mat, hockey och pubbesök. Var väl hemma runt midnatt så det var lagom.
Matchen gick ju bra också, 2-0 till HV mot FBK. Detta till sambons förtret då han håller på FBK. ;o) Vi fick även tippa matchresultatet och hade möjlighet att vinna 4 biljetter till en eventuell hemmamatch i slutspelet. Men jag tippade 4-2 och sambon 2-3 så tyvärr blev det inga biljetter för vår del.

Ska lägga mig på soffan och läsa lite strax. Känner att jag behöver vila kroppen lite för har ont i den :o(

Igår bokade vi biljetter till Sthlm i början av April, 380:- för två personer t.o.r. 2a klass. Upp blir det byte i Nässjö och vi är framme strax innan midnatt. Brukar ofta vara försenat också så...Men det får vi ta. Hem är det bättre, inget byte och hemma strax efter 20. Känns bra att åka tåg så att vi slipper köra bil (eller vi och vi, brukar bli sambon som får köra), så båda kan slappna av. Dessutom var ju biljetterna vi hittade riktigt billiga. Är man bara flexibel så kan man ju göra fynd. Normalt kostar det annars ca 1890:- enkel resa för 2 och det blir alldeles för mkt med 3780:- fören resa till Sthlm. Då blir bilen och långtidsparkering billigare.

Läste på Kenzas sida idag att hennes kompis blivit hotad etc pga att hon känner Kenza. Vad är det med folk egentligen?!Är det den stora avundsjukan som slår till? Var ju en incidens förra helgen (tror jag) också där Kenza själv blev hotad. Lägg av med sådant säger jag bara!!! Låt folk vara som de är och försök istället att vara nöjd och glad över den du är. Alla är vi individer com är lika mycket värda. Det är inget att vara avundsjuk på att andra lyckas med en det ena en det andra. De är säkert inte lyckligare på det hela taget i alla fall. Bara vi accepterar våra liv och försöker att inte jämföra oss så mycket med varandra så tror jag att vi alla kan vara mer eller mindre lyckliga i det liv vi befinner oss.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0