Ingen pc

Hej!

Fick ingen penicillin på VC för läkaren trodde att det ännu så länge är en bihålsinflammation orsakad av virus och då är det ju inte mycket att göra. Bara vänta och se om det ger med sig eller blir en bakteriell infektion. Bra mår jag ej i alla fall då jag har huvudvärk och mår illa hela tiden. Försöker jobba lite hemifrån idag med lite enklare uppgifter.Jag får väl bita ihop och kurera mig så gott det går och gå och jobba imorgon och ta hand om patienterna. Känns dock inget bra då man ej mår bra själv. men i värsta fall får jag väl gå hem om jag ej pallar. Men först tar vi denna dagen och ser hur den blir. Jag kanske mår bra imorgon om jag har tur. Ska dricka mycket, ta Alvedon och nässpray så löser det sig säkert.

Imorgon eftermiddag ska jag även ta Hepatit B vaccination nr 2. Sedan är det bara en dos kvar tills jag är färdigvaccinerad mot det *l*

På fredag ska vi städa bort julen här. Ska bli skönt på ett sätt men samtidigt har man ju ej hunnit vara hemma så mycket och njuta utav det. Nu är det bara att vänta ett år till nästa jul. men innan dess blir dte mycket härligt med vår, påsk, födelsedagar, sommar, semester och höst. Det finns mycket att se fram emot.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0