Som vanligt

Hej!

Igår såg jag Melodifestivalen med Anne och tyckte att EMD och BWO var helt ok som många andra antar jag :o)
Innan festivalen blev det en pizza, J-södra, från Evergreen, och till festivalen blev det en drink med Sourz apple, vaniljvodka samt tonicwater. Kvällen avslutades på Harrys där vi glädjande nog fick gå före kön och bara behövde betala 20kr i garderoben för en av vakterna som vi känner skrev upp oss på gästlistan. Bra med kontakter ibland. Tack tack!!!
På Harrys var äntligen dansgolvet nere öppet så det var perfekt för där spelar de (enligt mig) den bästa musiken. Visst dansgolvet uppe är med bra musik men såååå trångt. Sliver däremot är inte alls min smak vad gäller musiken. Var väl hemma runt kl.01.15 och gick själv hem vilket jag ej känner för egentligen men jag klarade mig från överfall i alla fall*phu* Gick och pratade med Anne i telefon hela vägen hem.*l* Kvällen var överlag sådär, så mkt "nötter" ute tycker jag. Man hör hur de snackar om en del tjejer och det är hemskt att höra. Inte lätt att hitta någon seriös kille på krogen som man kan lita på.

Idag vet jag ej riktigt vad jag ska hitta på mer än tvätta, fixa lunch (blodpudding, bacon, lingon och morötter) och kanske bakar jag en äppelkaka elelr om jag tar det imorgon och tar med till en jobbarkompis och hennes lilla dotter som jag ska hälsa på tillsammans med en kollega på tisdag.  Tar dagen som den kommer helt enkelt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0