Rotweiler valpen Neo 6 mån efterlyses

Hjälp till i letandet efter NEO !!!

Therese Perlmans lilla rottisvalp har blivit stulen. Jag hoppas att jag genom detta inlägg kan få er att lägga upp detta på eran blogg och uppmana era läsare att göra detsamma. Så ni som läser detta, gör detta till en kedjereaktion,få detta inlägg att kretsa på internet så förhoppningsvis kanske någon vet något!
Har ni sett denna hund kontakta personen längst neri inlägget eller polisen på 11414. Om du skriver ett inlägg om det här säg gärna till så länkar jag till dig ! Sånt här ska inte och får inte hända. Jag har själv hund och han har försvunnit. Så jag vet hur det känns. Jag hoppas vi alla kan hjälpa Therese och hitta sin hund !

Hej, På nyårsnatten försvann min älskade hund Neo ifrån vår gård i Tygelsjö.
Han är en rottweilerhane på 6 månader. Svart med bruna tecken, chippad.
Jag har inte hört nånting om honom, inte nån som sett honom eller liknade på 13 dagar, och jag lider otroligt mkt av detta, för han betydde allting för mig.
Jag tror att någon tagit Neo, och tänker behålla honom, och skulle mitt mail komma till den som har honom, snälla lämna honom tillbaka, jag köper en ny hund åt er, så länge ni bara ger mig min Neo tillbaka.
Har du sett eller hört nånting som kan leda min hund hem igen kommer du belönas generöst.
Jag gör allt för att min älskling ska komma tillbaka.
SNÄLLA skicka detta mail vidare, enda sättet jag kan nå ut i sverige på.
Har gjort allt, polisanmält, anmält på diverse hemsidor, radion, sydsvenskan, kvällposten, lappar överallt där jag bor osv.

Therese Perlman 070-4164073
Tillgänglig 24 timmar om dygnet
[email protected]
Kontaka mig eller polisen på 11414
_______________________________________


Hoppas att vi tillsammans kan finna Neo, finns inget värre än att bli av med sin älskade hund på ett sådant sätt. Att inte veta vart den befinner sig, hur den mår osv. Det är lika hemskt som barnkidnappning. Jag skulle ha försökt på alla sätt jag med att få hem min hund igen och skulle liksom Therese ha sagt att jag skulle köpa en ny hund till dem som tagit min hund. För i detta läge lär nog ingen må bra, Neos matte mår dåligt, Neo mår säkerligen också mycket dåligt och längtar efter sin matte och den som tagit Neo borde också må rejält dåligt om denne har ett samvete vilket jag hoppas och att detta ska leda till att Neo kommer tillbaka till sin rätte ägare.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0