Otur i kärlek tur i....

...spel. Testade igår på LiveBingo för första gången på Svenska Spel. Testade något som hette "SchlagerBingo". Och jag vann och det dessutom inom de nummer man skulle för att få Jackpott så det blev 1 155 kr in på kontot. Sedan fortsatte jag bara att vinna, dock småvinster*l* Var riktigt kul.Men man får passa sig så att man inte spelar upp en massa pengar. Jag har satt upp en veckobudget där vilket känns bra. Vissa veckor rör jag ej pengarna på kontot ens. Så någon spelmissbrukare är jag ej...inte ännu i alla fall ;o)

Är hos föräldrarna nu, kom hit igår kväll och åt lite fredags-mys-mat och tog det lugnt samt såg på "Let´s dance", orkade bara se fram till kl.21.30 sedan var jag så trött. Så jag har ännu ej sett vem som åkte ut. Gick nyss upp, var skönt med lite sovmorgon. Mamma sitter och ser på skidskytte och pappa gick just ut med Åskar. Blir att jag stannar här och äter lunch sedan måste jag hem och städa lite innan Anne dyker upp ikväll. Vi ska svulla i pizza och se Melodifestivalen sedan blir det utgång. Ska bli trevligt även om det alltid är skönt att ligga hemma i soffan och se en film...särskilt vid denna årstiden *brrrrr*

Vad hittar ni på idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0