ååhhhhåååå...

...äntligen börjar jag piggna till och i alla fall känna mig sugen på mat etc. Dock äter jag ej så mycket ännu. Men bara att känna suget är väl ett tecken på att jag går mot ett tillfrisknande :o) Känns bra!!! Blir dock att vara hemma imorgon också så att man inte smittar ner alla på jobbet inklusive patienterna. Det vore ju mycket dumt. Vill ju absolut inte att någon ska åka på det jag haft för så kul är det ju inte direkt ;o)

Nu ikväll tänkte jag faktiskt titta på "Halvåtta hos mig". Tittade på det igår och fattade tycke för programmet. Hört talas om det innan men inte blivit av att jag satt mig för att titta på det. Är ju lagom långt också, 30 minuter. Senare ikväll blir det även "Andra Avenyn" som jag följer troget ;o)

Nästa vecka bär det av till Ullared med Anne, det ska bli en trevlig tripp. Ja, blir vädret alltför illa så åker vi ej då ingen utav oss är vana vid att köra mycket bil i snöigt väglag, i så fall får vi hitta på något annat skoj.

Så, hur mår ni där ute idag då?


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0