Ännu en bra dag

Hej!

Idag är ännu en dag som känns helt okej, skönt.

Efter jobbet idag postade jag lite julkort. Har dock inte skrivit så många i år, inte känt för det helt enkelt. På vägen hem köpte jag en julklapp till mamma, var inte alls planerat men har kikat på den här saken länge nu. Vad det blir får ni veta sedan, tar ett kort på klappen då hon fått det ;) Då jag väl kommit hem blev det att byta om för att ta en promenad med hunden och en vän sedan tog vi en fika här. Smakade på min mjuka pepparkaka och den fick godkänt :)

Har bokat hockey nu, ska gå och se HV 71 - DIF i februari. Ska bli riktigt skoj, ser mycket fram emot det!

Igår kväll var ingen bra dag dock, då grät jag mycket och skrev ut min ledsenhet och sorg i kudden men sedan sov jag gott. Saknar exet så och läste om honom på FB och då blir jag ledsen när jag läser om vad de ska göra på Nyår etc. Gör ont att jag ej längre får vara en del av det.

Imorgon är jag ledig men ska till Vårdcentralen, Apoteket, Systemet etc på morgonen/förmiddagen. Blir lunch med mamma också. Alltid lika trevligt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0