Lördag

Hej!

Vaknade hyffsat gald idag men sedan kom xet förbi och skulle hämta lite saker och vi pratade lite och det var inte skoj. Jag sa att jag ej vet om vi ska ta en promenad på tisdag som han ville och inte heller gå ut och äta för att han ville fira min födelsedag. Han sa då "Men vill du ej träffa x?"(x=den andra hunden) Jag undrade då varför jag ska träffa honom en gång och kanske ej mer?! Sedaa då han skulle åka stod jag och strök, han sa hej då och satte sig ner och klappade R sedan sa han hej då igen och jag sa bara hej då jag med, då kom han fram och kramade mig. Varför gör han så? Han vill ju ej något mer och han vet att jag bara vill komma över detta. Varför då göra såhär?! Då han åkt mådde jag riktigt skit och till sist gick jag ner mot stan för att inte vara hemma och må kasst. Gick omkring där nere sedan mötte jag upp en vän och hennes dotter och tog en fika/lunch. Då jag var tillbaka hemma så grät jag en massa och kröp sedan i säng och har sovit till nyss bara för att få glömma lite.

Ska strax ta en promenad med hunden sedan se på någon film eller något.

Fick ett sms av en kille jag "dejtade" lite för ca 6-7 år sedan. Han har bott utomlands ett tag och nu undrade han hur läget var. Han ville ta en fika någon dag så det gör jag nog men han är inget "pojkvänsmaterial" så mer än fika lär det ej bli.

Killen jag dejtade förra helgen verkar tycka  bra om mig. Fick sms av han att "Jag blir varm bara jag tänker på dig"..."Du är jättefin"...Men är jag redo...jag vet ej?!?!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0