Ååååhhhhh...

....vad underbart väder, 19 grader varmt. Har just ätit lite pytt i panna och ägg efter att ha varit ute på en 2 h lång promenad med River. Så härligt, alla är så glada. Folk hade pi-nic och grillade, massa förälskade par gick hand i han, barnen lekte och hade mycket spring i benen. Underbart att se allt detta. En och annan snygging såg man ju med ;o)

Ska strax ta och jobba lite nu. Har en del kvar att förbereda på föreläsningarna jag ska ha på tisdag. Måste hinna lägga ut materialet till studenterna innan dess också.

Någon som vill med på Tomas Ledin i Linköping 17 juli kl.17 ?! Härligt med den musiken under sommaren tycker jag. Han och så Gyllene Tider är härliga utomhuskonserter.

Ikväll blir det tvättstugan som gäller samt att fixa lite här hemma. Hinner jag ser jag nog en film också. Blir kanske även att gå till affären och handla lite också, och kanske kanske slinker det med liiite påskgodis också. ;o) Det kan man väl unna sig va?!

GLAD PÅSK önskar jag alla !!!


Bild lånad här

KRAM

Kommentarer
Postat av: tobias

Hejsan, gå in på Gratis5 och registrera dig via min länk http://www.gratis5.se/user/register/tobias . Man samlar poäng och kan få gratis presentkort :)

2009-04-19 @ 14:17:26
URL: http://gratis5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0