Vad arg jag bliiiiiir

Morning!

Skulle åka och simma idag på morgonen men kände då jag vaknade att jag ej alls var pigg, har halsont, är tung i huvudet och matt och frusen. Kände att det var något på g igår för jag frös jättemycket och kände mig grymt trött. Vill inte bli sjuk nu IGEN!!!! Men hörde att en kompis hade samma problem, hon hade också fått tillbaka förkylningen. Det är väl så i dessa hössttider :o( Bara att bita i det sura äpplet och rida ut förkylningen. Inte mycket annat man kan göra mer än att kurrera sig så gott det går. Antar att det kan ha varit massagen som utlöste det hela då blodflödet verkligen kommer igång.

Har tagit Alvedon, Symbicort och antiseptiskt munskölj nu och ska krypa ner med en bok under filten i soffan. Så håller vi tummarna för att det inte blir ytterligare en ny kanonförkylning för det har jag ej tid med nu.


 



Hoppas att ni håller er pigga och krya där ute!

Kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0