Städat och fejjat

Hej hej!

Igår hade jag tvättkväll och höll på fram till kl.24. Plockade och dammade en massa i lägenheten mellan springet ner till tvättstugan.  Idag har jag också städat en massa här i lägenheten efter att mycket småplock var undanröjt. Så det har dammsugits och moppats golv m.m. här mellan kl.8 och 12 sedan blev det rastning av hundar innan jag hade ett möte på skolan för att planera resten av hösten och våren då jag kommer att föreläsa en hel del och även får kursansvaret för en kurs vilket känns skoj. Allid bra med lite meriter, det gör ju att det blir lättare att söka jobb längre fram om man vill söka sig till anat ställe.

Ikväll får vi besök av Alice 12 år, hon ska vara här hela helgen, ska bli skoj. Har köpt en hästtidning och en tjejtidning samt en liten chokladkaka till henne som hon kan gotta sig med ikväll. Hon har även beställt tacos. Imorgon ska vi åka och bada och på kvällen blir det film och pizza. Söndagen har vi inte riktigt planerat, kanske bowling eller en tur till Gränna för att köpa polkagrisar. Vi får se vad Alice har lust med.

Nu ska jag bara ta det lugnt innan älsklingen och Alice dyker upp för då blir det livat här när hon ska busa med våra vildar. De kan hålla igång de där tre ;o) Får väl ta och gå en runda ikväll då vi ätit så att de får springa av sig lite ute.

Vad ska ni göra till helgen?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0