Söndag och sovmorgon igen!!!

Sov till ca 10.45 idag*ajaj* Men skönt var det i alla fall. Behöver ju förmodligen det också.
Ska ta det lite lugnt nu fram tills att jag ska åka till kompisarna i Vaggeryd för att "bekanta" mig med deras lilla dotter inför barnpassningen imorgon*l* Vi har ju träffats innan men det tar ju lite tid mellan gångerna och bgarn i den åldern är ju som de är, ibland är de rädda för en och ibland ska de bara busa och leka med en. Hoppas hon känner igen mig idag i alla fall och blir glad.
Blir första gången jag byter blöja på ett litet barn tror jag ;o) Har bara gjort det på äldre männsikor på jobbet tidigare :o) Men jag tror att jag fixar det hela gallant!

Blir väl en lugn eftermiddag med lite lek och bus och sedan kan jag tänka mig vi hamnar framför TVn ikväll och sitter där och tjötar innan det blir dax för sängen.

På tisdag verkar det som att jag ska hälsa på Mimmi (som jag var på GeKås med) och hennes familj tillsammans med grannen Fredde. Ska bli trevligt och skoj att få se lille Erik också. Och Peter "Pekka" som jag ej träffat på år och dar.

Njut av denna söndag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ninna svarar

Maria: Ja det är magnet jag menar. Men då har du ej scleroserande cholangit i alla fall då om det ej visade något. Var ju bra. men det kan ju vara nog så jobbigt i alla fall.

Ledvärk har jag med, vissa dagar är det riktigt illa men man lär sig ju att leva med det.

Oj, 2000 var mkt, mina låg väl på 400, tyckte det var mkt då man ska ligga under 50 :o) Men jag har ju inte någon större inflammation i tarmarna så....

De har sagt till mig att jag måste söka om jag mår sämre etc så de kan ta prover. vet ej om de menar att jag ska ta enn avf prov då jag har ont i magen...det har jag ju så ofta...

2008-09-21 @ 14:07:21
URL: http://ninnizen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja du är varmt välkommen hem till oss :)

Vi ses på tisdag :P

2008-09-22 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0