Sallad, solning, packning, Idol...

.....det är vad jag gjort nu ikväll. Var med Alex och tog en sallad på Kaffé Paus sedan blev det solning i endast 9 min, har ju ljus hy så kan ej sola så mkt. Igår blev det 6 min.  Efter det har jag packat och kikat på idol och nu är det "Främmande Fågel". Såg avsnitt 1 men ej 2 av den serien så vet ej om den är något att ha egentligen. Har på den lite i bakgrunden.

Fick mail från chefen på skolan idag som undrade vad jag har för löneanspråk. HJÄLP, vet ej vad som kan vara rimmligt att begära?! Har för mig att dn tjej begärde 26 000 och fick 24-25 000 något. Får väl lägga mig där med antar jag. Måste fixa med Skatteverket också så att jag ej får restskatt sedan, kan ju lätt bli så då man har jobb på två ställen.

Blir mycket resande för mig nu, Turkiet sedan direkt till GBG två dagar, hemma 4 dagar sedan Sthlm tre dagar. men det blir skoj.

Det enda trista är att jag fick avslag från A-kassan idag. Får ingen arbetslöshetsersättning eftersom jag har en tjänst som jag är tjänstledig ifrån...men ej får komma tillbaka till innan tjänstledigheten går ut. Alla dessa regler och denna byråkrati, men det får gå i alla fall.

Ska bli så skönt att åka iväg nu, få lite tid med sambon, vi ses ej så ofta p.g.a. hans jobb vilket är väldigt tråkigt. Men han trivs med sitt jobb så inte mycket jag kan göra åt det hela. Det enda alternativet är i så fall att man går skilda vägar men det vill man ju helst inte.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0