Nostalgitripp i min CD-samling

Hej!

Sitter och lyssnar på lite gammal musik som jag lyssnat på under min tonårstid. Det är bl.a. Christer Björkmans skiva "Imorgon är en annan dag", faktiskt en hel del góa låtar där skrivna av bl.a. Tomas Ledin och Nicklas Strömstedt. Har lyssnat mycket på bl.a. "Om du behöver mig", "Kärleken är allt" och "Hos dej älskar jag allt".
Just nu lyssnar jag på Jamie Walters skiva som just bara heter "Jamie Walters"....minns särskilt en låt där jag lyssnade ofta på "Hold on". Den spelades bl.a. då han var med i "Beverly Hills 90210" och spelade Donnas pojkvän.

Underbart att sitta och lyssna på dessa låter och drömma sig tillbaka till livet som var då...det lekte verkligen ;o) Annat är det nu, nu har de blivit mer allvar med allt, man ska vara så vuxen, kan ibland kännas lite tråkigt. samtidigt som jag trivs väldigt bra nu med, mer trygg i mig själv och har inte sådana problem över en finne eller att håret inte blir bra eller att jag är sååååå ful*s* Man har liksom accepterat att man är den man är och oftast tycker man t.o.m. om den man är.


    
Två gamla favvisar i min tonårsskivsamling ;o)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0