Massage....underbart

Hejsan!

Ska strax gå på massage nu, ska bli riktigt skönt, var ett tag sedan nu. Har bara fått det av älsklingen men han är inte lika bra som de som är utbildade direkt ;o)  (sorry honey!)

Idag har jag suttit och kikat över vår ekonomi och rensat lite bland massa papper. Då jag var klar med det tog jag en promenad upp till Stadspaken med River. På vägen upp körde en bil upp vid sidan av oss och mannen i bilen sa "Hej!", då jag vände mig om ser jag en polisbil och de undrar om jag varit ute och gått länge. jag tänker att vad är det nu som har hänt, något man ska vara rädd för. De ber mig titta in i baksätet för att kolla om jag känner igen en hund de har där men det gjorde jag ej. Så de fick leta vidare. Så det var ingen våldtäktsman eller mördare på vift utan bara en vovve utan ägare ;o)

Ikväll ska jag eventuellt och lyssna på lite musik på Harrys med älsklingen och några vänner till honom. Alltid trevligt att komma ut och göra något även på vardagskvällar. Får se om jag får med Anne men hon svarade ej ens då jag mailade det så förmodligen var hon ej sugen på att haka på.

Kram



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0