Lördag - underbar höstdag

Heeeeej!

Vilken underbar dag det är idag, soligt och härligt och så alla vackra löv till detta. Det är livskvalitet!!!
Blev sovmorgon till ca kl.10 idag, skönt. Tog det sedan lugnt och fixade till bredbandet som ej ville fungera igår kväll. Då det var fixat blev det en promenad med lillplutten River, härligt. Mycket folk ute nu då det är fin väder, loppis vid Kulturhuset, torglördag och höstmarknad på stan.

Vad hittar ni på denna fina lördag? Jag tänkte åka upp till a6 och bl.a. besöka Apoteket för att inhandla lite inför resan typ nässpray, schampo, balsam etc. Ska även leta efter björntråd då jag har några knappar i koftor som "äter upp" vanlig sytråd så jag tappar knapparna hela tiden, irriterande. Ska även köpa ett hänglås att ha på skåpet på jobbet. Tänkte skaffa ett sådant med kodlås så man slipper hålla reda på nyckeln :o) Även något att märka min väska med så att man lätt hittar den på bagagebandet. Har en svart och det är det ju ingen annan som har ;o)

Ska bli skönt att komma till solen och värmen, det enda som grämer mig är att jag gått upp det jag gick ner i vikt så ej lika kul att visa sig i bikini. Men det får väl gå det med, får försöka att inte tänka så mkt på det. Det som är det jobbigaste är ju att jag mår sämre då jag lägger på mig, får mer ont i kroppen etc. Får försöka röra på oss mkt på semestern nu med, gå mkt och se sig omkring. Jaja, vilka problem man har, finns ju värre saker att bekymmra sig över om man säger så.

Ha en underbar dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0