Lördag natt......

...och det är fortfarande varmt, 14 grader. Nästan otroligt va?!

Jaha, vad har jag då gjort idag. Jo jag shoppade lite på bl.a. Åhléns, Apoteket och IKEA. På Åhléns blev det lite sytråd för att laga knappar och hål på kläder. På Apoteket blev det Otrivin nässpray, Sterisol Skin Care Hair Conditioner och Hair Schampoo, Compeed Blåsor/Skavsår små, Wrigley´s Extra Professional White och Axilur avmaskningsmedel för hundar. På IKEA blev det lite KOMPLEMENT förvaring set om 6 som passar i bl.a. MALM byrån som vi har i hallen. Så nu är det lite mer ordning i den. Blev även en KNODD tunna, den lilla varianten, i röd färg att ha Rivers mat i.

Efter denna tripp till a6 och IKEA blev det gymmet i ca 35 minuter innan jag åkte hem och tog det lugnt. Har fixat och donat här hemma.

Ska nog strax ta och nana nu.

Idag blev det vinst på bortaplan i alla fall, härligt HV!!!!


2             -           3
 
Kram

Kommentarer
Postat av: bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 @ 13:17:51
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Ja, det blev jag verkligen! Tack så mycket :) Tror nog jag ska se till att bli medlem. Tack än en gång!

2008-09-30 @ 14:29:25
URL: http://piggylotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0