Idol 2008

Jaha, då har säsongens Idol satt igång.
Jag var lite tveksam till att de hade en ny jury och att kanske programmet kan falla på att de bytt ut den tidigare. men jag måste säga att jag tyckte att de skötte det hela bra i dagens program. Vi får se vad man tycker efter några program. Men jag kommer sakna den gamla juryn i alla fall.


Bild lånad här
Håller de måttet??

Är fortfarande lite krasslig men känner mig bättre nu i alla fall. Har varit hemma hos mina föräldrar idag med men åkte in till stan för att besöka sjukgymnasten vid kl.11 samt kika in på skolan en sväng. Blev ej att mamma och jag gick på stan, inte så kul väder idag, blåst mkt och regnat till och från.

Imorgon ska jag hjälpa en kompis att flytta lite, behövde bärhjälp. De har just köpt ett hus och hon är ledig denna vecka för att ställa iordning lite i huset. Ska bli kul att se hur det ser ut inne i huset, har bara sett det utvändigt.

Nähe, nu kom älsklingen hem så ska prata lite med honom.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0