Hemma efter en dag på jobbet

Hej!

Nu är man hemma efter en dag på jobbet. Var skoj att vara inne och jobba lite men jag fick jobba en hel del och nu har jag ont i nacken och huvudet. Men det får jag ta antar jag.
Skulle gått på bio ikväll med Anne och sett "Mirror" men det var bara fem andra som hade bokat så det kändes lite trist. Blev att vi tog en promenad istället med lille River och sedan tog vi lite kaffe här hemma. Trevligt att bara ses en sväng.

Nu sitter jag och kikar lite på TV och sitter med en vetekudde kring nacken för att värma upp min onda nacke. HAr även intaget en Ipren för huvudet och värken, får se om det hjälper.

Imorgon blir det lite förfest här hemma med Anne och några tjejer från jobbet sedan ska vi ut och festa med poliser, brandmän, sjukhusfolk mfl. Var ingen höjdare sist vi var på det där men kanske var det för att vi var spiknyktra då och alla andra ganska så berusade. Så imorgon sa vi att det blir lite förfest innan. Inte för att vi egentligen är de som festar till det sådär men vi sa att vi ger det hela en chans till och då med lite alkohol i kroppen, haha. Illa!!!!

Ska bara ta det lugnt nu för sedan blir det jobb imorgon igen. Blir skoj bara jag är lite piggare imorgon kväll då. Det ska jag vara, vi håller tummarna.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0