Hej hej!!

Nu är jag tillbaka efter min runda ute på stan och a6. Åkte ju till a6 dels för att hämta ut min medicin men den fanns ej på apoteket där. I förra veckan skulle jag hämta den på apoteket ute hos mamma och pappa och där fanns den ej heller....är inte många som tar den medicinen så därför har de den inte i så stor upplaga på så många ställen. Jaja, jag fick lite uträttat på a6 i alla fall. Köpte nagellack och blusher stick på Kicks, dörrstopp på Clas Ohlson och en Arm Wallet/Phone Case på Intersport att ha saker i då man tränar och ej har fickor att ha dem i. På Apoteket blev det sedan lite smått och gott förutom medicinen, Ursofalk.allt som shoppats under dagen ser ni nedan.
Var även och hämtade ut mitt paket från Ellos som jag ej öppnat ännu.

Väl hemma låg det en massa post och väntade på mig, bl.a. ett inbetalningskort till Elle på 49:-, får då 3 nummer av tidningen. Har ju gillat den så tänkte testa en liten prenumeration. Det kom även en räkning från Telia på 548,49:- varav vi ringt för 83,49:-, resten är nummerpresentation 60:-, telesvar 30:- och abonnemangsavgift 375:-. Vi har pratat om att säga upp det men det har ej blivit av. vet ej helelr hur det fungerar med Telia bredbandet  och ena TVn som vi kör via Telia då om man säger upp telefonen. Har ej orkat kolla upp det. Fick brev från A-kassan också, massa att läsa och dona med  :o ( gillar ej sådant men får sätta mig med det då jag är klar här  :o)



Depend base coat och top coat 25:-/st och Isadora Express Blusher Stick, Silk Rose nr 56, 105:- på Kicks
Se om mitt förgade lack håller längre om jag använder dessa.
Blev dessutom sugen på en ny blush och testar denna. Någon som använt den? Hur appliceras den bäst?!



Nike Running Arm Wallet/Phone Case 150:- Intersport
Behöver något att ha mobilen och nycklarna i då jag är ute och promenerar och ej har bra fickor.



Dörrstopp 19:- Clas Ohlson
Får se om de passar på sovrumsdörren annars får jag leta efter större. Måste sätta något på hantaget för annars är snart tapeten bakom trasig.



Apoliva ansiktsservetter, oparfymerade 32:-
Bra att ha med på Turkietresan då man blir varm och svettig på stranden.

TePe Mellanrumsborste, 8 st,  28:-
Måste börja sköta tansingarna bättre!!!

Ursofalk, provförpackning 100 kapslar, tas 3 om dagen,  417,40:-
Ja, vad ska man säga, måste ju äta dessa tabletter. Dyra är de i alla fall men man kommer ju snabbt upp i högkostnadsskyddet. Har ju astmamedicinen också som är svindyr. Men måste man så måste man!!

Rfsu Private Area Nice N´cool Intim After Shave 59:-
Rfsu Private Area Easy Shavin´ Intim Shaving Gel 55:-
Tänkte testa dessa två, se om de ger någon lindring då man rakar bikinilinjen. Vill ju vara så fin jag kan till Turkiet och badstranden ;o)

V6 Junior Bubbelgum +Calcium Strawberry och Tutti Frutti 7:-/st
Bara för att jag tyckte de var så goda då älsklingens kompis Wibbe bjöd på dessa ;o)


Inte lätt att hålla sig ifrån shoppingen...hmmm!!!
Men det var ju i alla fall inte så många onödiga prylar..eller?!

Mimmi: Nja jag tror jag nöjer mig med mina garderober, räcker gott och väl ;o)
Ja det ska bli jätteskoj att åka iväg imorgon, borde ej vara så mkt folk heller eftersom det var ett tag sedan det var barnbidrag och löning. De brukar säga att man ska åka dit omkring den 9e så det är ju perfekt!!! Har du varit där många ggr tidigare? Jag har nog varit där kanske 6 ggr.

Nu ringde vaccinationssköterskan och ville ge mig en tid för nästa Hepatit A spruta. Kände jag ville fylla på den inför Turkiet så jag får komma dit nästa vecka, perfekt!

Nähe, dax att ta tag i alla blanketter m.m. från arbetsförmedling och A-kassa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0