Fick ett ryck....

...och började städa lite. Känner att jag fick feber av det igen....men men jag fick ju städat lite i klädkammaren. La alla påslakan, laka och örngott i en av de vaccumförvaringarna jag köpte för ett tag sedan från ELLOS. Den var suverän, fick plats väldigt mycket vilket sparade bra med plats i klädkammaren. Så jag är nöjd med mitt köp och kan rekommendera er att köpa dessa.

Har även gått igenom köksgrejer och hygienartiklar m.m. för att se vad jag behöver köpa i Ullared (GeKås) då jag åker dit nästa vecka. Detta för att inte köpa en massa onödiga prylar som bara tar plats, bättre att göra slut på det som finns först.
Någon som varit på GeKås nyss?

Nähe...snart dax att krypa ner i sängen känner jag.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0