Få presentkort gratis då du shoppar i nätshoppar

Snart helg igen....härligt eller vad säger ni? Fast just nu är det ju helg för mig varje dag  :o)
Idag var jag och hjälpte Alex att flytta kartonger från deras lägenhet till nyinköpta huset, som tack för hjälpen bjöd hon på lunch på IKEA. Det blev lax med rotfrukter och äppelchutney. Efter det åkte jag ut till mamma idag igen sedan begav vi oss till pappas jobb för att hämta upp honom och efter det vidare mot hunddagis för att hämta båda vildarna.

Det har sedan blivit för mig att skicka iväg lite viktiga mail, tagit en promenad med vovvarna, pusslat lite WASGIJ pussel och surfat runt lite här på nätet. Ska se Idol om 1h, se vad jag tycker om det idag. Efter det blir det en dokumentär på SVT om någon med ADHD. Tycker dokumentärer är äldigt intressanta, man lär sig en hel del om saker och ting och ser hur folk kan ha det.

Har ni ännu inte provat på GratisBio.se så gör det. Poängen har börjat trilla in och det är riktigt kul. Om ni går med så ange gärna mig, ninna79a, som värvare så får ni 50 poäng extra.


Bild lånad på GratisBio.se

T.ex. om ni shoppar på ELLOS, CDON etc så kan man via denna sida shoppa sina saker och samtidigt samla poäng och få presentkort på bio, H&M m.fl, m.fl. Så var inte dum....utnyttja detta erbjudande att samla poäng och få saker.

Nu ska jag ta och surfa vidare innan det är dax att se Idol tillsammans med mammsingen.

Ha en trevlig kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej!Haha ja jösses vi såg på Idol,jag har inte skrattat så mycke på länge,vart får dom tag på folket,haha.

Ja visst är det skönt med helg,fast jag har ju också helg hela tiden :)

På lördag blir det Bio för oss,farmor ska vara barnvakt och vi ska se Arn.

Ha en jätteskön helg.Bye :)

2008-09-04 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0