En dag på Ullared...

...har det varit för min del idag. Vi åkte hemifrån kl.7 och var väl tillbaka runt kl.17. Det var en bra dag med trevligt sällskap...även om man mest går för sig själv och handlar men man lunchar ju ihop å så. En av tjejerna som var med, Mimmi, hade jag aldrig träffat innan så det var trevligt att träffa henne. Hon var liksom jag intresserad av att starta ett tjejkorplag i fotboll och/eller innebandy så det hoppas jag kan bli av. Roligt att få träna tillsammans med andra och samtidigt ha skoj och kanske kunna hitta på andra aktiviteter också. behöver lite sådant känner jag.

På Ullared blev det en del shopping, bl.a en ny bikini för jag upptäckte ju att min favvobikini hade "smulats sönder" och var som tunnatunna strumpbyxor, trist  :o( Nu blev det en vanlig svart...lite trist kanske men men, det var det enda som fanns som jag tyckte passade. De andra var så tantiga, är ju inte riktigt säsong för det nu :o) Köpte även lite julklappar och kläder till älsklingen samt julpapper, julkort , hundben, någon ny liten smidig trimmer för bl.a. bikinilinjen som man kan ha med i handväskan, strumpbyxor, deo m.m.

Resten av kvällen har jag städat i badrumsskåpet och rensat ut lite gammla läkemedel som jag ska lämna in på Apoteket imorgon. Har även kikat på "Sjukhuset" på TV3, ett favoritprogram som startat för säsongen nu igen. Tittade också på Malous program om Anna Lind, tänk att det är hela 5 år sedan det hände, vad tiden går fort. har ätiti lite keso+kesella+kanel+mango nu, gott. Ska nog nana snart för har så ont i nacke, axlar och huvud, får alltid det efter en lång dag på stan elelr liknande. Har svårt att gå upprätt sådär länge, trist att man ska ha så. Vet ej vad man ska göra åt det heller?!

Ska ha klädparty för märket Capri Collection framöver. Har varit svårt att få till ett datum då många kan men äntligen har vi lyckats. Ska bli skoj att ordna något sådant. Alltid trevligt att träffa massa tjejer, fika lite och kolla och förhoppningsvis shoppa lite nya höst/vinter kläder.

Nu ligger lille River och tuggar på ett av benen jag köpte idag. Han har varit dålig med att gnaga på ben men nu har han börjat. Det är bra eftersom han hade en del tandsten innan som vi fick lämna in han för så att de tog bort det. Han har dessutom fått jättemycket bättre matlust, han har varit väldigt dålig med att äta innan. Så nu har han lagt på sig lite, han var så spinkig innan.

Imorgon ska jag fortsätta städa här hemma, eventuellt luncha med mamma och ta en promenad med Anne. det är väl mina planer.

Natti natti!

Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Ja !! Starta Eldhus damlag :D Jag kommer och kollar =)

2008-09-10 @ 13:05:03
URL: http://algottheagle.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Har pratat med Peter och han ska hjälpa oss att starta lag :)

Jag fick så ont i höfterna efter ALLT vi har gått,men trevligt hade vi.

2008-09-10 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0