*brrrr*...

....fryser massor och har gjort i några dagar nu. Trodde ju jag hade en förkylning på g igen men de verkade ej bli mkt med den. Funderar lite på om det istället kan he med sjukdomen att göra för igår på golfbanan gjorde det ont i levertrakten, har dessutom mått lite illa till och från och så fyser jag ju då som sagt som en gnu (vad är det för uttryck?!?!). Jaja, inte tänka mer på det...jag är frisk, så är det bara!!!!!!

Gårdagen tillbringades som sagt på golfbanan med pappsingen. Gick 18 hål på Parkbanan i Hook där jag fick 12 p ut och 7p in, alltså 19p, helt ok för att vara jag.s Sedan blev det lunch, kallops, potatis, sås, rödbetor och sallad...det var sådär. Svårt med grytbitar, de blir oftast sega. Efter lunchen var det dax för Skogsbanan, den gick inte alls bra, jag var så trött efter några hål på den så jag gick bara på villja. Ut blev det 6p och in 3p, alltså 9p ;o) Men jag är nöjd att jag i alla fall gick 36 hål, inte illa det för då jag klev upp kände jag mig sååå trött, ville bara sova men har jag bestämt mig ja då jäklar!!! Men idag tog jag sovmorgon och gick upp först kl.11. Skönt!!!! Behövde få ta igen mig lite.

Igår kväll såg vi filmen "Varg" som vi hyrde i lördags men ej har hunnit se ännu. Den var ok, inte kanon men den går att se i alla fall. I måndags såg vi "Morgan Pålsson världsreporter", den var skoj och kan rekommenderas. Trodde aldrig att jag skulle se den men då älsklingen ville hyra den gick jag med på det. Har ytterligare en film kvar att se "Himlens Hjärta". Blir nog att jag ser den ikväll eller imorgon.

         
       ++++                                  +++                                      ?              

Ikväll ska jag även träffa Anne, blir bio och kanske en fika elelr något efter det. Ska bli trevligt. Inte så ofta vi ses nu för tiden tyvärr. Förr var det typ varje dag, det saknar man helt klart. Vi hade mycket roligare då, allt var mycket enklare och mer okomplicerat. Vi skrattade och hade kul helt enkelt och var ute mycket mer bland folk, festade, gick på stan och hade allmänt kul. Vet ej vad som hänt?! Har ni samma "problem" då det gäller vänner?

Ska lägga mig och läsa nu oh ta det lite lugnt innan kvällen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0