Uruselt humör...

...är jag på idag. Har haft en återkommande diskussion med älsklingen och jag blir alltid nere av det hela. Vi kommer liksom ingen vart utan stampar på samma ställe i denna diskussion. Usch...är så jobbigt.

Förutom att känt såhär hela dagen så har vi röjt lite här hemma samt varit hos mina föräldrar och ätit middag och efterrätt. Blev fläskpannkaka med lingonsylt och morötter och rabarberpaj med vaniljsås, det var riktigt gott. Vi tog även en promenad med vovvarna mellan middagen och efterrätten.

Nu sitter jag mest häroch surfar runt och har på TV:n i bakgrunden. Orkar ej skriva så mkt mer.



Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ajajaj lät inte bra det där.

Men god mat och en härlig promenad är gott de.

2008-10-25 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0