Länkar

Hej!

Uppdaterar då och då mina länkar som finns längst ner till höger på min blogg. Ta gärna en titt där då och då.
Har tidigare sagt att jag gillar länken "Gratis Bio" eftersom den som handlar saker via nätet hos t.ex. "Ellos", "CDON", "Tidningskungen" m.fl. och går via Gratis Bios hemsida då tjänar poäng på att handla det man ändå tänkt att handla via dessa sidor. Inte fel att samla poäng på sådant man ändå tänkt och köpa och sedan kan använda dessa poäng till att gå på bio elelr shoppa via presentkort som man får hemskickade i brevlådan lite då och då beroende på hur aktiv man är. Så testa du också, det är gratis att vara medlem.


Idag har jag sovit fram till ca kl.10, det var skönt. Hade så ont i kroppen så tillslut var jag tvungen att stiga upp och äta frukost för att sedan gå ut och promenera med River i ca 80 min för att få igång kroppen. Det var härligt men började regna på ungefär exakt samma ställe som igår då vi gick. men idag var regnet inte så kraftigt tack och lov så jag slapp att bli dygnsur. Blev en värmande dusch och lunch då vi kom hem. Sedan har jag bakat lite bröd och diskat och nu sitter jag här. Ska strax kika lite på TV och ta det lite lugnt.

Imorgon blir det utbildning på sjukhuset tillsammans med Nässjö/Eksjö och Värnamo. Blir trevligt!

Hoppas att ni får en bra kväll! Något planerat?
Själv kommer jag att öve lite Qi gong samt se "Bonde söker fru" sedan får jag se vad det blir.
HAde ju tänkt åkt och simmat idag men blev långpromenaden istället för det var så soligt och härligt då jag vaknade så jag kände inte för att vara inomhus.

Bjuder på några härliga höstbilder tagna i söndags.






Såg hockeyn via "pay-per-view" igår, HV 71 - DIF, det blev 2-2, ingen lyckades kvittera under förlängningen så blev inga extrapoäng till något av lagen. Synd!

        -      
2                    -                   2

Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Man kan inte kvittera när det redan står oavgjort ;) En poäng....det får hv vara nöjda med.



Behöver och behöver.....hehe dom tycket väl det. Då är det bara att tacka och ta emot :D

2008-10-22 @ 19:07:48
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fredde: Ahaaaaa....vad säger man istället då? Är inte så haj på det där ;o)



Ja ja, då är det ju bara att säga tack och använda den. Var den bra då tycker du? Många funktioner på eller ganska simpel?

2008-10-22 @ 19:44:00
Postat av: Fredde

Väldigt enkel, min vanliga är mycket bättre hehe. Men men denna är ju gratis så :D

2008-10-23 @ 12:38:34
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0