Migrän

Hej!

Vaknade 4 idag med en jättehuvudvärk och illamående så idag har jag varit hemma och sovit. Mår fortfarande inget vidare.

Sitter nu och ska titta på "Sjukhuset" på TV3, mkt bra program tycker jag. Yrkesskadad?! ;o)
Sedan tittar jag kanske lite på "SOS familj" även det på samma kanal.

Imorgon blir det förhoppningsvis jobbet igen, skönt.
Är ensam mån-tors, trist att sambon ska vara borta så mkt. Vi hade en diskussion om det hela i söndags igen och det slutar bara med ilska och tårar. Så jobbigt!! Jag vet ej vad jag ska göra. Har även sagt till en vän jag umgåtts mkt med att jag ej har lust att träffas just nu då hon ger mig mest negativ energi. Vi gör liksom inget vettigt då vi ses, bara pratar massa tråkigheter känns det som och det är inte det jag behöver just nu.
Känns tråkigt i och med att hon varit den jag umgåtts mest med men på senaste åren har hon mest velat vara för sig själv, vara hemma och läsa och sova och inte hitta på något kul vilket jag tyckt varit riktigt trist eftersom hon är en gó tjej. Men just nu måste jag få positiv energi. Jag får väl aktivera mig själv med saker nu eftersom jag sällan träffar sambon och inte heller vänner.

Jaja, det är som det är.
Något roligare var ju att jag hade besök av en vän från Lund i helgen och även av några tjejer här ifrån stan. Vi shoppade och köpte hem mat från Liban Deli vilket var riktigt gott. Satt och pratade hela kvällen fram inpå småtimmarna. På söndagen blev det promenad, fika och mat  (resterna från lördagen) och ytterligare pratstunder ;o) Fick även reda på en trevlig nyhet som jag dock ej vill yttra mig om just nu ;o)
Dessa tre tjejer trivs jag riktigt bra med men tyvärr träffar jag dem sällan särskilt tjejen från Lund. De andra träffar jag på jobbet de flesta torsdagar och fredagar men sedan blir det tyvärr ej så ofta då de har sina vänner och familjer.

Hoppas ni har en bra tisdagskväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0