Glögg

Hej!

Idag började jag på mitt andra jobb då. det gick bra och var kul att träffa dem igen. Har jobbat hårt idag, hann ej med lunch så det blev att gå hem vid kl.15 då det snurrade rejält i huvudet. Hade bara fått en banan och vatten i mig sedan frukosten kl.7.

Har hunnit med att köpa lite glögg idag, det blev följande sorter

     

Sedan blev det en Dufvenkrooka Amore Vanilj också men hittar ingen bild på just den flaskan. Den såg lite annorlunda ut i år.
Vi får se när det blir dax att provsmaka. Ska bli spännande att se hur åets Blossa smakar. Någon som smakat redan?
Blossa årgång (03-07) köpte jag förra året också och det var riktigt goda tycker jag.

Nu blir det TV och sedan sängen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Fredde

Glögg är märkligt !!



Har aldrig gillat smaken av det men ojoj vad gott det luktar !

2008-11-05 @ 15:21:34
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0