Dålig uppdatering....

...men lite skrivet då och då blir det i alla fall.

Helgen har varit bra. I fredags hämtade vi en svart labbetik på 2 år som vi har haft här medans uppfödaren har haft Laban hos sig och tränat han lite. River har varit glad över tjejbesöket ;o)
Fredagskvällen blev lugn med tacos, Idol och chokladmousse med bär. Blev sängen ganska så tidigt då vi var trötta.

Lördagen blev det besök hos föräldrarna där jag lagade fiskgratäng vilket uppskattades av alla utan mamma :o) Hon gillar ej fisk, men hon visste att det skulle bli det så hon var förberedd och hon åt i alla fall upp en portion :o) Till efterrätt blev det chokladpudding, grädde, sylt och ananas. Vi passade på att fira Fars Dag redan en dag tidigare. Han fick Blossa 08 och 8 trisslotter. Lotterna skulle han skrapa idag så vi får se hur många miljoner det blir ;o) Hoppas man får ta del av någon i så fall! På kvällen tog vi det mest lugnt hemma framför TVn, tittade ej på något speciellt utan slötittade. Jag somnade ganska tidigt även denna kväll, är grymt trött just nu.

Idag gick jag upp ca kl.9.30. Har ätit frukost nyss och labbetiken ligger på en filt här i köket och gnager på ett ben. Vi ska ut i skogen om en stund men sambon ligger och sover som vanligt då frågan är när vi kommer iväg. Labbetiken ska nämligen hämtas någon gång i eftermiddag vilket kan vara när som efter kl.12 och klockan är snart 11 så....

Ska strax ta och göra mig iordning sedan är det bara att vänta på att sambon kliver upp. Tänker ej tjata på han för du blir han jämt bara sur och undrar varför jag har så bråttom etc. Han är den största tidsoptimist jag träffat. Medans jag är hans raka motsatts. Han kommer ALLTID försent vilket alla i hans omgivning tycker är otroligt jobbigt. Jag är sådan som gärna är på plats liiite tidigare än utsatt. Så vi matchar absolut inte varandra på det planet.

Ikväll blir det att jobba lite, måla lite tomtar som jag vill bli klar med ganska snart, se på "Ensam mamma söker" sedan blir det väl att tänka på refrängen antar jag så att man orkar upp imorgon bitti då klockan ljuder.

Ha en fortsatt bra söndag och glöm en Far idag!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Välkommen i gänget, hehe. Jag är också en slav under tiden.

2008-11-09 @ 16:21:25
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0