Ännu en dag börjar närma sig sitt slut

Hur har er dag varit?

Min har varit helt ok men jag var rejält trött då jag klev upp.
Har suttit och planerat en kurs jag ska vara kursansvarig i efter nyår. Har letat föreläsare och tack och lov har de flesta tackat jag vilket känns väldigt bra. Jag är mest nervös inför kursintroduktionen då jag ska prata engelska eftersom vi har intrenationella studenter också. Men det ska väl fixa sig på något sätt trots att jag ej är någon klippa på engelska. Jag förstår ju bra men har svårt att själv uttrycka mig, finner liksom inte orden. Någon som har några bra tips på hur man blir bättre?!

Jag jobbade fram till kl.13 idag sedan tog jag lunch och gick en promenad med River innan det var dax att ge sig av till sjukgymnasten och Qi Gong-gruppen där jag var till kl.16.30. Blev där upphämtad av en jobbarkompis för vi skulle ta en fika på Vasa Påtår och tjöta lite.

Och nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt.
Ska kanske ta och jobba lite sedan för missade några timmar diag p.g.a. sjukgymnastbesöket. Sedan blir det lite TV och lite bokläsning.

Vad hittar ni på ikväll?

Imorgon blir det jobbet, börjar med möte sedan blir det full rulle med planering fram till ca 17 då jag ska möta upp en kompis för lite mat och en kväll bland textilier m.m. Vi ska med personalklubben till ett ställe som säljer bl.a. tyger. Har aldrig varit där så ska bli skoj.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0