Vad blir resultatet i matchen mot Grekland ikväll? Gissa???

Hej hej!

Idag var det upp runt kl.6, tog det ganska lugnt med frukost och dagstidningen innan det var dax att knalla iväg till Vårdcentralen för att ta lite nya leverprover och något så trevligt som avföringsprov. Fast det sistnämnda fixade jag ju hemma innan jag gick dit *s*

Efter Vårdcentralen var jag på jobbet där vi bland annat tackade av vår förre chef, en mycket trevlig man som var lätt att ha att göra med, alltid positiv och empatisk. Men han finns kvar på jobbet i alla fall, dock ej längre som chef. Blev lite blommor till honom och så bjöds det på tårta.
Fick lite mer arbetsuppgifter idag så att jag har att göra, har varit ganska dött sista veckan. Men nu har jag fått veta lite jag ska undervisa i till hösten så ska förbereda mig på det. Skönt att få gott om tid.

Jag har också fått blommor idag, inte ofta det händer men då det händer är det trevligt. Killar kan om de vill ;)

Har hållt på och tvätta sedan kl.14....var mkt tvätt idag. En granne kom och ringde på och sa att hon haft den tiden innan men att hennes "bokningslås" var borta och inte fanns på tavlan längre, att någon tagit den utan att ha nyckel till den. Skumt! Jag hade då ej tagit den och slängt bort den för att sätta dit min iaf.
Ska snart ner i tvättstugan för att ta hand om det sista sedan blir det att sitta bänkad framför TVn hela kvällen och se fotbollsmatcherna. Ändå inget kul väder idag, blåser så man nästan blåser bort då man går ut.

Vad ska vi tippa på för resultat i matchen mot Grekland idag?!!???!!!
Jag säger 2-1 till sverige. Vad säger ni?





Fina va?

Ha en trevlig kväll framför matchen...elelr vart ni nu tillbringar den

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0