Tvättstugehistorien...fortsättning*s*

Var nere i tvättstugan och kollade till tvätten som hängde på tork. det var fortfarande ingen som börjat tvätta så jag slängde i tre maskiner till. Tvättiden är mellan 18 och 22 så förmodar att den som hade tiden inte tänker tvätta idag då. Nu får han/hon ej göra det i alla fall för nu är det upptaget ;)

Nu har matchen startat mellan Spanien och Italien, spännande. Älsklingen är och köper pizza, HV 71 blev det visst med skinka, fläskfilé och bearnaise och jag skulle visst få smaka en liiiten bit*s* Dock ej min favoritpizza men jag har aldrig smakat den så kanske blir en favorit. Är dock ej så förtjust i bearnaise. Vi får se vad jag tycker om den*l*

Tvättoutfiten ;)  :


Ser sned ut*s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0