Söndag...veckorna går fort.....

Hej hej!

Idag gick vi upp vid kl.6 och begav oss till golfbanan vid 7.15 där vi tillbringade säkert 7 h. Var segt att gå upp men då man väl är uppe så går det ju bra. Dessutom skönt att vara ute sådär länge i friska luften.
Gick inget bra för mig, fick 8+4 p på hela rundan, usch!!! Men jag spelar ju nästan aldrig så jag kan inte räkna med att vara värsta golfprofset*s* Blev lunch på golfrestaurangen också, limemarinerad kyckling med potatis och rotfrukter samt en massa andra grönsaker. Var väldigt gott! det regnade i stort sett hela rundan så det var skönt att komma hem och ta en varm dusch var var rätt frusen *brrrr*

Ikväll blir det till att tvätta samt kolla matchen mellan Spanien och Italien, kan bli en riktigt bra match. Innan tvättiden ska jag dock vila en stund nu för jag är riktigt riktigt trött. Såg ni matchen mellan Holland och Ryssland igår, vilken match *l* Inte illa jobbat av Ryssland, suveränt! Hoppas det blir en riktigt spännande match idag med fotboll som är kul att titta på, d.v.s. BRA fotboll.

Imorgon blir det jobb igen. Kommer nog ej vara så många på jobbet då som sagt, ganska ensamt, men det går det med.
Hmmm, tror ni sommarvädret kommer att vara som det är nu och att det sedan blir varmt i augusti som det brukar? Eller är det bara en liten vädersvacka nu så att det snart blir fint igen? Jag hoppas ju på svackan...men......hoppet räcker ju tyvärr inte alltid ända fram.

Ha en trevlig eftermiddag, återkommer kanske senare idag.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0